Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2011

Chime.In: Το κοινωνικό δίκτυο που εκτιμά τις δημοσιεύσεις σε χρήμα !


Ενώ το Facebook έχει κερδίσει δισεκατομμύρια δολάρια από τις πωλήσεις διαφημίσεων δίπλα στο περιεχόμενο που ανεβάζουν τα 800 εκατομμύρια μέλη του, οι χρήστες δεν έχουν δει ούτε μια δεκάρα στις τσέπες τους.






Αυτό που συμβαίνει σχεδόν σε όλες τις μεγαλύτερες ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης στο ίντερνετ, σκοπεύει να το αλλάξει ο Bill Gross!

Ο Gross, ο Διευθύνων Σύμβουλος της UberMedia, που κατέχει διάφορες δημοφιλείς εφαρμογές (apps) κοινωνικής δικτύωσης, εγκαινιάζει ένα νέο site κοινωνικής δικτύωσης και ενημέρωσης την Τρίτη, το Chime.in, το οποίο ουσιαστικά θα πληρώνει τους χρήστες του για να συμβάλλουν στην ενημέρωση και την ανοδική του πορεία.

Μοιραστείτε με το Chime.in και το Chime.in θα μοιραστεί μαζί σας.

Η ιστοσελίδα, η οποία θα επιτρέπει στους χρήστες να δημοσιεύουν φωτογραφίες, συνδέσεις, βίντεο και κείμενα μέχρι 2.000 χαρακτήρων, θα δώσει στους χρήστες το 50% των εσόδων που θα κερδίζει από την πώληση διαφημίσεων στις σελίδες των προφίλ τους.

"Αυτό είναι βόμβα στα social media, δήλωσε η Huffington Post. "Τελικά, τα συμφέροντα των συντακτών περιεχομένου, είναι στην ίδια ευθεία με τα συμφέροντα του εκδότη, γι' αυτό το λόγο θα πληρώνονται για τη σκληρή δουλειά τους".

Οι περισσότερες νέες ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης προσπαθούν να τραβήξουν τους χρήστες από αντιπάλους ιστότοπους, με την υπόσχεση περισσότερων προνομίων και πιο προηγμένων χαρακτηριστικών, αλλά το Chime.in θα χρησιμοποιεί "φρέσκο χρήμα" για την εξασφάλιση των χρηστών, οι οποίοι θα έχουν ένα μερίδιο στην επένδυση του χρόνου τους στο χώρο του και την βοήθειά τους στο να φέρουν νέους χρήστες. Αυτό το κίνητρο επιδιώκει να αντιμετωπίσει το πρόβλημα που μαστίζει κάθε νέο site κοινωνικής δικτύωσης: πώς να προσελκύσει τους χρήστες από άλλα sites στα οποία έχουν ήδη ενταχθεί.

"Θα στηριχτούμε στις προσπάθειες των εκατομμυρίων ανθρώπων που θα ενδιαφερθούν να τοποθετήσουν περιεχόμενο με ενδιαφέρον και να μας φέρουν νέους χρήστες", δήλωσε ο Gross. "Θέλουμε να έχουμε μία μεγάλη κοινότητα, που θα αποτελείται από ισχυρούς ανθρώπους, και που θα είναι μαζί μας όχι μόνο γιατί θα έχουν οικονομικό συμφέρον."

Σε μια προσπάθεια να βελτιώσει την ποιότητα των βίντεο του, το YouTube έχει εφαρμόσει μια παρόμοια στρατηγική για κατανομή των εσόδων, επιβραβεύοντας τους χρήστες που ανεβάζουν δημοφιλές περιεχόμενο. Αν οι άνθρωποι πληρώνονται για να δημοσιεύουν, είναι ένα σίγουρο στοίχημα, ισχυρίζεται ο Gross, ότι τα χρήματα θα βελτιώσουν πραγματικά την ποιότητα του περιεχομένου του Chime.in.

"Όταν εμπλέκονται χρήματα, θα υπάρχει ένα επίπεδο σοβαρότητας που δεν υπάρχει όταν δεν υπάρχει καμία οικονομική απολαβή", είπε.

Το Chime.in προσφέρει επίσης μια λύση για τα εμπορικά σήματα που θέλουν να βελτιώσουν την κερδοφορία τους. Μέχρι στιγμής, η Disney, η Ε! Entertainment, η Universal Pictures και η Bravo TV έχουν υπογράψει με το Chime.in για να δημιουργήσουν επώνυμες σελίδες που θα μπορέσουν τελικά να χρησιμοποιήσουν για να αποκομίσουν χρήματα.

"Διασημότητες, κινηματογραφικά στούντιο, τηλεοπτικές εκπομπές και εκδοτικές εταιρείες θα κάνουν τις σελίδες, διότι σε αντίθεση με μια σελίδα στο Facebook, μπορούν να επιτύχουν κέρδος δίπλα στο ίδιο τους το περιεχόμενο, όχι μόνο μέσα από μια σύνδεση", δήλωσε ο Gross.

Ο Gross ισχυρίζεται ότι το Chime.in - που ο ίδιος αποκαλεί ένα "ενδιαφέρον δίκτυο" και όχι ένα κοινωνικό δίκτυο - θα ομαδοποιεί τα σχετικά posts, αφού για κάθε ανάρτηση θα χρησιμοποιούνται tags, έτσι ώστε οι χρήστες να παρακολουθούν μόνο ό,τι τους ενδιαφέρει πραγματικά.

Το site θα επιτρέπει στους χρήστες να τοποθετούν μέχρι 5 ετικέτες (tags) σε κάθε ανάρτηση και οι χρήστες θα μπορούν να εγγράφονται στις αυτόματες ενημερώσεις σχετικά με ένα συγκεκριμένο θέμα κατ 'ουσίαν, με βάση τα tags των συντακτών.

Όπως στο Twitter, οι χρήστες μπορούν να εγγράφονται σε τροφοδοσίες άλλων, αν και το Chime.in προσφέρει επιπλέον έλεγχο στο τι εμφανίζεται στο "chimeline" τους: Τα άτομα μπορούν να επιλέξουν να λαμβάνουν μόνο ενημερώσεις σχετικά με συγκεκριμένα θέματα, ώστε οι άνθρωποι που ενδιαφέρονται για την τεχνολογία για παράδειγμα, να μην είναι υποχρεωμένοι να διαβάζουν για τη μόδα.

"Η πλατφόρμα αυτή δεν αφορά μόνο στις ειδήσεις επικαιρότητας, ούτε στη συζήτηση μεταξύ φίλων και συγγενών. Πρόκειται για μία βουτιά στα ίδια ενδιαφέροντα", δήλωσε ο Gross. "Οι άνθρωποι απομακρύνονται από την αναζήτηση μιας απλής επικοινωνίας στο διαδίκτυο. Πλέον, ενδιαφέρονται να δείξουν αυτό που πολύς κόσμος πρέπει να γνωρίζει"...

Η ιδέα είναι ενδιαφέρουσα, αλλά η εκτέλεση, τουλάχιστον στην beta έκδοση του site, αφήνει πολλά ερωτηματικά. Οι χρήστες πιθανόν να προσθέτουν παραπλανητικές ετικέτες, άσχετες με τα εκάστοτε θέματα. Το Chime.in, με αλγόριθμο, θα «φέρνει το ποιοτικό περιεχόμενο στην επιφάνεια" και θα ιεραρχηθούν τα θέματα με τα περισσότερα "χτυπήματα", αν και είναι εύκολο να φανταστεί κανείς ότι οι απατεώνες θα βρουν τρόπους για την προώθηση χαμηλής ποιότητας θεμάτων - ειδικά επειδή διακυβεύονται χρήματα.

Η πιο ενδιαφέρουσα πτυχή του site παραμένει η "pay-you-to-post" ιδέα της UberMedia, η οποία είναι πραγματικά πρωτοποριακή.

Είμαστε σε αναμονή για να δούμε αν οι προσδοκίες που μας έδωσαν να έχουμε θα είναι αληθινές...



tear.gr
   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου