Οι μέτοχοι της "Φίατ" οδήγησαν σήμερα τον πασίγνωστο όμιλο σε ένα νέο κεφάλαιο της ιστορίας του, αποδεχόμενοι τον χωρισμό του στα δύο, μία στρατηγική κίνηση που θα βοηθήσει πολύ τη συνεργασία με τον αμερικανικό όμιλο "Κράϊσλερ", όπως τόνιζαν καλά πληροφορημένες πηγές, στο Τορίνο. Ο στόχος που τίθεται είναι η παραγωγή από κοινού τουλάχιστον έξι εκατομμυρίων οχημάτων, από το 2014 και μετά. Η "Φίατ" κατέχει ποσοστό 20% στο μετοχικό κεφάλαιο της "Κράϊσλερ".
Όπως τόνισε από την πλευρά του ο γενικός διευθυντής Σέρτζιο Μαρτσιόνε, "με την κίνηση που έγινε άνοιξε ένα νέο κεφάλαιο της ιστορίας μας".
Ο 34χρονος Τζον Ελκαν, ο πρόεδρος της "Φίατ", εγγονός του Τζιάνι Ανιέλι, αναφέρθηκε σε μία "ιστορική ημέρα" για τον όμιλο.
Προκύπτει ο όμιλος "Φίατ Ιντάστριαλ", που θα "αγκαλιάσει" την "Ιβέκο" (παραγωγή λεωφορείων, φορτηγών) και ο όμιλος "CNII", που θα παράγει γεωργικά μηχανήματα και υλικό κατασκευών ενώ διαχωρίζεται, εφεξής, κι η παραγωγή κινητήρων και μικρών σκαφών.
Την 3η Ιανουαρίου του 2011 εισάγονται στο χρηματιστήριο στο Μιλάνο αμφότερα τα "κομμάτια" του πρώην γιγάντιου ιστορικού ομίλου της Ιταλίας, ενώ πρόεδρος όλων των επιχειρηματικών μονάδων αναλαμβάνει καθήκοντα ο κ. Μαρτσιόνε.
Σε ό,τι αφορά την παραγωγή αυτοκινήτων με τις εμπορικές επωνυμίες "Φίατ", "Λάντσια", "Αλφα Ρομέο", "Μασεράτι", "Φεράρι", κινητήρες και μέλη συνόλου, μένουν στη "Φίατ", μαζί με την εκπροσώπηση για τον Τύπο.
Ο 34χρονος Τζον Ελκαν, ο πρόεδρος της "Φίατ", εγγονός του Τζιάνι Ανιέλι, αναφέρθηκε σε μία "ιστορική ημέρα" για τον όμιλο.
Προκύπτει ο όμιλος "Φίατ Ιντάστριαλ", που θα "αγκαλιάσει" την "Ιβέκο" (παραγωγή λεωφορείων, φορτηγών) και ο όμιλος "CNII", που θα παράγει γεωργικά μηχανήματα και υλικό κατασκευών ενώ διαχωρίζεται, εφεξής, κι η παραγωγή κινητήρων και μικρών σκαφών.
Την 3η Ιανουαρίου του 2011 εισάγονται στο χρηματιστήριο στο Μιλάνο αμφότερα τα "κομμάτια" του πρώην γιγάντιου ιστορικού ομίλου της Ιταλίας, ενώ πρόεδρος όλων των επιχειρηματικών μονάδων αναλαμβάνει καθήκοντα ο κ. Μαρτσιόνε.
Σε ό,τι αφορά την παραγωγή αυτοκινήτων με τις εμπορικές επωνυμίες "Φίατ", "Λάντσια", "Αλφα Ρομέο", "Μασεράτι", "Φεράρι", κινητήρες και μέλη συνόλου, μένουν στη "Φίατ", μαζί με την εκπροσώπηση για τον Τύπο.
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου